Linda in Nicaragua

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Linda

Annelies

Een hele goede reis en vooral ook heeeel veel plezier. Geniet ervan! Ik kijk ernaar uit om meer van je te horen.

Liefs!

John Schrijnemaekers

Linda,

Ik wens je ook een leuke en vooral leerzame reis.
En zoals afgesproken lees ik straks graag op je reislog welk bier in Nicaragua getapt wordt buiten de importbiertjes.

Groeten
John

Suus

Hoi Lin,
Ik had je nog gesmst maar denk dat je die niet meer hebt gelezen!Heel veel plezier,succes en geniet ervan!
Ik kijk er naar uit je verhalen te lezen.
xxx

Jenny

Ey Lin,

Wilde eens kijken hoe je eerste weekje was... Dat met die spaanse les komt wel goed;)..Het is wel een super mooie taal, dus als je dat dadelijk spreekt, kun je trots zijn op jezelf:D...Wens je nog veel plezier en succes.. Tot snel

Groetjes Jenny

wensch

he Lin

Leuk leuk leuk allemaal om te lezen!! Filmpje ook leuk en foto's maken het verhaal compleet. Zo krijgen we een goed beeld van wat je allemaal meemaakt.

Succes met het Spaans, lijkt me echt GIGA moeilijk!!!
Hoorde al van meerdere dat ze je op de msn getroffen hebben, ik helaas nog niet. Zal extra gaan opletten haha.

Waren gaan kijken voor stof, hadden ook super leuke combi gevonden.... wat denk je... niet voldoende voor de hele groep BALEN. Maar de stoffenman ging verder op zoek dus wachten we nog maar even af.

Hoe vond je trouwens het boek dat je gekregen had? Of heb je nog geen tijd gehad om te kijken?

Veel plezier nog
En tot je volgende verhaal

Veel liefs wenschje

Bosmans opa en oma

hallo Linda, Je hebt heelveel verhalen geweldig, ook van New york. Het leven is mooi geniet er maar van. wij hebben je kaart ontvangen heel fijn bedankt .groetjes van ons opa en oma doeiiiiiiiiiiiiii