Linda in Nicaragua

Sinterklaas op bezoek in Nicaragua

Voordat de sint naar Nederland vertrok, is hij eerst op vrijdag 3 december in Granada langs geweest. Samen met Len, Ellen, Maarten en Daniël heb ik sinterklaas gevierd in ons hostel in Granada. Maarten had met de post een sint- en pietenpakje opgestuurd gekregen en mama had voor mij speculaas en pepernoten opgestuurd. Iedereen had voor 3 cadeaus gezorgd en er was voor iedereen een gedichtje in elkaar gezet. Ook onze vrienden Ron en Floortje (lees; flor de caña rum) waren aanwezig. Kortom, alle ingrediënten voor een leuke en gezellige avond waren in huis gehaald.

Na 2 uur dobbelen, cadeaus uitpakken, cadeaus omruilen/afpakken en sinterklaaspak aan en uittrekken/doorgeven... en een hoop gekkigheid...was de tijd om en had iedereen 3 cadeaus voor zich liggen. De waterpistolen werden gelijk gevuld en de katapult werd uitgeprobeerd. Ik had mijn eigen gekochte pinata gedobbeld, die gelijk werd opgehangen zodat ik erop los kon slaan haha.

Het was een onzettende leuke geslaagde sinterklaas avond!!

De rest van het weekend zijn we in Granada gebleven. Een weekendje in 'het hostel waar alles mag en kan' (lees; speelparadijs voor ieder kind!), kan ook ontzettend leuk zijn! Hoeveel plezier je wel niet met een matras kunt hebben...hahaha. Zie de filmpjes!

Reacties

Reacties

Carla Frijns

Hoi Linda,
Ik wist niet dat Sint Nicolaas ook in Nicaragua bij de kinderen op bezoek kwam. Komt hij daar ook met de boot aan? Hoe vieren jullie daar kerstfeest, ook met een versierde boom?
Ik volg je verhalen met plezier en ik heb het idee dat jullie daar ook veel plezier hebben.
Verloopt de stage ook naar wens?
Ik wens je fijne feestdagen en alle goeds voor 2011.
Veel groeten Carla

Gerda

Hallo Linda,

Allereerst een hele prettige jaarwisseling en een gezond en succesvol 2011 van mij, Jo en Dave.
Ik sta er versteld van wat je al niet allemaal onderneemt en nu zelfs nog een duikcursus.
Het aftellen kan nu langzaam beginnen.
De periode van kerst en nieuwjaar was bar en boos zoveel sneeuw,hebben we in geen jaren gehad, maar jij had beter weer.
Ik wens je nog een hele fijne tijd toe en tot ziens in Februari.
Groetjes Gerda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!