Linda in Nicaragua

1e weekje in Granada

Hallo allemaal,

Vind jullie reacties op mijn reisblog heel erg leuk!!!

Maandag hadden we onze eerste Spaansles. Door de stromende regen zijn Lara en ik naar school gelopen....WELKOM IN HET REGENSEIZOEN! Dan stellende regenbuitjes in Nederland helemaal niks voor haha.

Ondertussen heb ik 3 lessen spaans gehad, en moet zeggen dat ik het ontzettend moeilijk vind. Op dit moment heb ik het gevoel dat ik het nooit ga leren. Maargoed als we 3 weken verder zijn zal het wel beter gaan.

In de middagen doen we activiteiten met de spaanse klas. Erg leuk! hebben maandag een wandeling door Granada gemaakt en zijn naar een sigarenfabiekje geweest. Gisteren zijn we met de boot over het meer van Nicaragua gevaren, langs allemaal eilandjes die zijn ontstaan door een vulkaanuitbarsing van de vulkaan Mombacho in Granada. Vanmiddag zijn we vrij en gaan we met een paar Nederlanders iets leuks doen.

Komend weekend ga ik waarschijnlijk de vulkaan van Massaya beklimmen. Heb er nu al heel veel zin in.

Liefs Linda

Reacties

Reacties

Marijke

Hoi Linda!
Als je maar niet met roken begint ;) en dat Spaans zal zeker wel gaan lukken! Zeker in combinatie met het gastgezin!

Toi toi toi!

Liefs, Marijke

Joyce

Hoi Lin,

Zo te lezen heb je al veel meegemaakt in een weekje tijd..Leuke verhalen!!
Ik kan me voorstellen dat het spaans af en toe erg lastig kan zijn.. Mah ik weet zeker dat dit helemaal goed komt!! In ieder geval veel succes ermee..
En klim voorzichtig de berg op he!!

Liefs Joyce

Suus

Hoi Lin,
Leuk om al na een week verhalen te lezen en foto's te bekijken! Ziet er mooi uit daar,behalve de regen natuurlijk!Succes met je spaans!
xxx

Uschi

Hey Lin!
Ook ik zal je blog uiteraard gaan volgen.
De regenbuien stonden niet in mijn grote "vergelijkingslijstje", maar zo te zien heb je dat aan den lijven ondervonden. Jeetje wat een water! Ik dacht dat er hier deze week al een hoop uit de lucht was gevallen!
Nou, in ieder geval heel veel plezier en succes.

Hasta luego ;-)
Uschi

Gerda

Hoi Linda,
Een hele onderneming en wat heb je in één week al niet allemaal beleefd. (spin,regen,spaans,sigaren en wat al niet meer). Nou ik leer ook bij.(internet,blog etc.) Ik vind het heel leuk om je zo te kunnen blijven volgen en zal dit ook zeker doen.
Nog veel plezier en succes!

Groetjes Gerda en Jo

Saba

He Linda,

Als je terugkomt kan je waarschijnlijk al heeeel goed Spaans spreken! Kan je meteen vse Spaans afronden! haha

xx Saba

Carlijn Appel

Hee Linda!

Leuk om jouw verhalen ook te lezen... Heb die van Carla en Shirley net ook gelezen haha. Jullie zijn wel stoer hoor. En jij hebt het ook niet echt makkelijk met je Spaans! Maar dat gaat uiteindelijk wel beter natuurlijk. Veel succes daar. En ik ben benieuwd naar je andere verhalen!

Groetjes Carlijn

femke

Hey linda,

ik vertrek maandag ook naar Granada. Vraagje , kan je daar geld afhalen met een maestro-kaart? Dus een gewone bankkaart van fortis ofzo? Of neem ik best dollars of euro's mee?

Veel succes nog in alles!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!